תקרות נמתחות לחדר השינה

צוות ארטזון שמח להציג בפניכם את הקולקציה המיוחדת לחדרי שינה – מבחר עשיר של תקרות מעוצבות מתקרה נמתחת המותאמות באופן אישי לחדרי שינה וחללי מגורים. הצוות שלנו מתאים עבורכם באופן אישי את התקרה המתוחה בהתאם לטעמכם אישי, צבע או גוון שתרצו, הדפסים ועיטורים בהתאמה אישית, וכן התאמה לגודל החלל וגובה התקרה. הצוות שלנו מנוסה בעיצוב תקרות נמתחות מתקרה נמתחת למגזר הפרטי והעסקי כאחד, ובזכות ניסיון רב השנים שלו, אתם נהנים מתרונות עיצוב איכותיים ומקצועיים.

תקרות מעוצבות נמתחות לחדר השינה עם Art Zone

לא פעם קרה, שנכנסתם לבית של חברים שזה עתה שיפצו את ביתם והתפעלתם מהעיצוב של תקרות מעוצבות לחדרי שינה. לבטח לא תיארתם לעצמכם שמדובר בתקרות העשויות מתקרה נמתחת. העבודה נראית יוקרתית וכאילו אמן עיצב את התקרות הללו. ניתן לעצב את חדר השינה באמצעות פזות בגבהים שונים. אנו בארטזון מעצבים עבורכם תקרות בהתאמה אישית ממש כמו כפפה ליד! תקרה נמתחת בחדר השינה עשויה מתקרה נמתחת, ומעוצבת לפי טעמכם האישי. התקרות שלנו עמידות בפני רטיבות, אינן דורשות תחזוקה שוטפת, והתקנתן פשוטה וקצרה בזמן. אם אתם מעוניינים לשדרג את חדר השינה שלכם, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר לקבלת פרטים נוספים. נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.

מהן תקרות חדרי שינה ומה השימוש בהן? - כל השאלות והתשובות

תקרות חדרי שינה מעניקות מראה מעוצב ואחיד לתקרה וכן, תורמות להסתיר כתמים ופגמים בתקרה. תקרה בחדר שינה של ילדים או חדר שינה של הורים לפי התאמה אישית ועיצוב מועדף.

תקרות חדרי שינה כוללות לא מעט יתרונות כגון – גמישות המאפשרת התקנה באזורים שונים, התקנה פשוטה ומהירה, מראה עיצוב חדשני ומודרני לפי בקשה אישית של הלקוח, התאמה לפי סוג חדר ועוד.

חברת ארטזון מעצבים עבורכם תקרות בהתאמה אישית ממש כמו כפפה ליד! תקרה נמתחת בחדר השינה עשויה ומעוצבת לפי טעמכם האישי. התקרות שלנו עמידות בפני רטיבות, אינן דורשות תחזוקה שוטפת, והתקנתן פשוטה וקצרה בזמן.

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: