תקרות תלת מימד

תקרות תלת מימד מהוות דרך פשוטה, קלה, וחסרת תקדים לשפר את עיצוב הבית, להעלות את רמתו כליל, ולגרום להזנקה בשווי הנכס ביחס למחירי האזור. התקרות הופכות, למעשה, מחד ממדיות לתלת ממדיות באמצעות שני סוגים של עיצוב:
1. הפיכת מתווה התקרה באמת ובתמים לתלת ממדי: תקרה מחוררת, מעוגלת וכד’.
2. הטבעה על התקרה אלמנטים שייראו תלת ממדיים באמצעות בדים נמתחים ייעודיים.

הפיכת מתווה התקרה לתלת מימד

על מנת ליצור תקרות תלת מימד אמתיות, שכבר לא יהיו בעלות משטח מרובע אחד, מרדד הקבלן לוחות תקרה נמתחת מוכנים ומטביע אותם על התקרה. בהתאם לסוג התקרה ורמת הטיח שיש עליה הוא מגיע עם הלוחות המתאימים לנשיאה על גבי התקרה בבטחה. התוצאה היא תקרה מחוררת, עגולה, גלית, עם ריבועים שקועים ובולטים לסירוגין, וכד’. הטקסטורה של התקרה השתנתה, למעשה, מחד מימד לתלת מימד.

הדמיה של הפיכת מתווה התקרה לתלת מימד

בדרך זו, משתמש הקבלן בלוח תקרה נמתחת חד ממדי סטנדרטי, ועליה הוא מטביע התקני הצללה, צבע, בדים נמתחים ותאורה – ליצירת האילוזיה התלת ממדית. מה ניתן ליצור? ניתן לדמות מנורה תלויה, כולל שימוש בצבע לבן-צהוב מחזיר אור שידמה אור. בסמוך לקיר בו יש חלון ניתן לדמות תריס גלילה, כאשר חבל הגלילה יוטבע על החיבור בין התקרה לקיר, ובקיר עצמו יעוטר מוט סיבוב ותצויר המשך הגלילה. ניתן לדמות תקרה עם שמש וענני אביב או ענני חורף אפורים, ניתן לדמות תקרה עם סופת ברקים, ועוד מגוון רחב של צורות גרפיות לא מוגדרות לבחירה מן הקטלוג.

מחירי עיצוב תקרות תלת מימד

המחירים של עיצוב תקרות תלת מימד אינם נחשבים יקרים. ביחס לרבים מן השירותים הקבלניים הביתיים, בין שעוסקים בעיצוב ובין שעוסקים בעבודה שחורה, השירות נחשב למאוד כלכלי מן הסיבות הבאות: תקרה נמתחת אינו נחשב לחומר גלם יקר בשל היותו קל מאד להפקה. בנוסף, העבודה שנדרשת בבית עצמו לא מצריכה כמעט מאמץ רב כמו שימוש בג’קסון או פטישון, אלא רק ידע טהור בתקרה נמתחת כחומר גלם: שימוש במינון הנכון עבור התקרה הנכונה, שימוש מדויק בחומרי עיבוד התקרה נמתחת וברכיבי החיבור לקיר. לכן, לא מומלץ לנסות לעשות עבודה כזו לבד, שכן מדובר ביצירת אומנות הדורשת ידע, התנסות ותרגול רב לפני שיוצאים לשטח כעובדים מקצועיים בתחום.

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: