תקרות נמתחות לפנטהאוזים

בפנטהאוז, אחת המשימות המתבקשות היא הטמעת תקרה מתוחה. למי שלא בקיא, פנטהאוזים מגובים בדרך כלל בסגירות מרפסת וסגירות חורף בשל היותם חשופים בקדמת הדירה. אלמנטים אלו מוסיפים צבע ונופח לדירה בנוסף לגוון הקיר הלבן והתגובה המתברשת היא המשך הקו הרציף הזה גם בתקרה באמצעות הטמעת תקרות נמתחות לפנטהאוזים. כיצד אנו עושים זאת, ומדוע הותרנו מאחורינו המון לקוחות מרוצים?

בחינת כל דירה כמקרה לגופו על סמך העיצוב הקיים

אנו לא מתעלמים מאקסיומות עיצוב קיימות בבית הלקוח, אלא שואפים להמשיך אותן. לכן, אנו מבקרים בכל בית ובית, חוקרים לעומק מהו העיצוב שם, וחותרים על מנת להמשיך את זהותו ולא לקלקל אותה או לשנות אותה. במקרים בהם הלקוח ביקש לשנות אותה באמצעות עיצוב מחדש בתקרה, אנו נדע מה לעשות על מנת לשנות את התוואי. בשלב זה אנו נבחר 2 אלמנטים: צורת התקרה נמתחת, והצבע שיוטמע על התקרה נמתחת.

הטמעת האלמנטים על התקרה

ההטמעה תבוצע על ידינו בחברת ארטזון. אנו מחזיקים בלוחות תקרה נמתחת מוכנים שלא מצריכים יציקה ועבודת הכנה, ולכן השירות שיינתן יהיה מהיר פי כמה מכל שירות אחר בתחום אחר שניתן בדרך כלל בבתי אב. תקרות נמתחות מתקרה נמתחת לפנטהאוזים מעוצבות על ידינו חדשות לבקרים ומותקנות על ידנו לעתים קרובות, ולכן מאחורינו ניסיון עשיר בהתקנת התקרות. במסגרתו, נבין ממה עשוי הגג שלכם, מהו משקל הנשיאה שלו, ועל סמך העובדות נדע אלו התקנים להציב על מנת שהם יחזיקו מעמד למעלה ללא נפילה וללא מעידה מכל סוג.

ארטזון – כשהעיצוב והאיכות נפגשים

בחברת “ארטזון” חשיבות ההתאמה בין עיצוב אריחי תקרה נמתחת לעיצוב הבית חשוב מאד כשמדובר בתקרה שלכם. לכן, אנו נבחן בכובד ראש כל דירה ודירה שנטפל בה, ונמליץ לכם על תקרות מתוחות מהדגמים הנדרשים. לאחר שזה יקרה, תוכלו לבחור נוסחת לתקרה מתוחה אשר לבטח תתאים לבית שלכם ותספק לו עיצוב חסר תקדים בכל קנה מידה. חשוב לבחור בתבנית עיצובית משכנעת, ולכן טוב תעשו אם לא רק תזמינו את העבודה דרכנו, אלא גם תסתייעו בנו לבחירת העיצוב. גם אם אתם יודעים מהו העיצוב, אנו נסייע לכם לחדד אותו ולספק לעצמכם תקרה מתוחה מעוצבת ומתאימה ביותר לבית שלכם.

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: