קירות נמתחים בעיצוב מודרני לחדר שינה

הידעתם כי קיר של בית כיום כבר לא ממש נשאר מרובע בקרב קהילת חובבי העיצוב הביתי? הידעתם כי לא מדובר במשימה יקרה שתכניס אתכם לחובות אלא במסר אומנותי נטו? כיצד זה קורה? האם מדובר במשהו שהמחוקק מגדיר “חריגת בנייה” או שניתן לבנות חופשי בדרך זו? מדוע על אף שזו משימת בנייה קלה ולא פרוצדורלית עדיין לא מעט דיירים לא טורחים להזמין אותה לבתיהם?

קיר נמתח במקום קיר מרובע רגיל הוא מוצר עיצובי ואומנותי בו הקבלן אינו רק בונה אלא גם מעצב מחדש את הקיר. הוא משתמש בלוחות תקרה נמתחת וכלים ייעודיים לחיתוך, החלקה וחספוס הלוח לשם יציקת צורות מעניינות מהתקרה נמתחת. הוא גם מדביק ומבריג התקני תאורה לאותם לוחות על מנת שהאור אשר יבקע מהם יממש אלמנטים מבוקשים של אור וצל לשם יצירת הצורה המעניינת באותו קיר. קירות נמתחים ותקרות נמתחות בעיצוב מודרני לחדר שינה מניבות עבורכם את המוצרים הבאים:

  • מנורות קיר חצובות.
  • מזנוני תקרה נמתחת מוארים להנחת מסך פלסמה או LCD.
  • קיר צבעוני: שימוש בבדים צבעוניים בנוסף לשינוי תוואי הקיר לעיטורו בדרכים שונות.
  • אילוזיה תלת ממדית: מטביעים על הקיר בדים המדמים מוצרים תלת ממדיים מהעולם האמתי: ספרייה עם מדפים, חלון שכביכול צופה לנוף מסוים, וכד’.

קירות נמתחים מתקרה נמתחת ובדי פוליאסטר ו- PVC– מדוע זה כדאי כלכלית?

1. בשונה מתעשיית הבטון, תעשיית התקרה נמתחת לא יקרה, נקודה. ההפקה פשוטה, הלוחות נמכרים בזול.

2. אשר על כן, גם כאשר הקבלן מעלה את המחיר ליצירת רווחים, זו עדיין נחשבת הוצאה זניחה ללקוח.

3. שווי הבית נקבע (ללא קשר למאפייני שווי קרקע אזוריים) על פי ניבוי שביעות רצון הקונים ממנו. הקונה הישראלי הממוצע יעדיף בית מעוצב ומתוכנן באופן מקורי ולא בית בעל מראה בנאלי. לכן, הפיכת הקירות ליצירות אומנות היא מתכון בטוח (ולא יקר, כפי שהדגמנו) להעלאת שווי הנכס.

מדוע אף על פי כן סביר כי חלק ניכר מהחברים והמכרים שלכם לא יעשו קירות נמתחים?

משום שתעשיית הדיור (שזה אומר לא רק קניית הבית אלא גם קניית מכשירים למטבח, למקלחת, התקני ריצוף וכד’) ידועה בארץ לשמצה מבחינת מחירים. הישראלי הממוצע מתייחס למושג כמו “השקעה ומינוף דיור” כחלק מתעשיית אבסורד לנוכח המחירים, ולכן נוצרת תפיסה לפיה מי שנחשב “חכם” או “אומן” לא צריך בכלל להתעסק בדירה, למעט משימת מציאת פתרון הדיור עצמו. מה שהם לא יודעים הוא שזה השירות היחיד בעולם הנדל”ן שלא רק שאינו יקר, זהו תחום אומנותי נטו בו הקבלן משתמש בתקרה נמתחת כקן הציור, ובבדים הצבעוניים והתקני התאורה כמכחול, ומפיץ “חיים חדשים” בקירות הבית.

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: