תקרות נמתחות בהתאמה אישית

מתיחת תקרה בהתאמה אישית היא משימה קבלנית שיותר ויותר בתי אב מבינים מי חשיבות האמתית. לאחר תהליך הנמכת תקרה נמתחת, הופכים את התקרה שלכם למעוצבת ומעוטרת, כזו שיכולה לספק תחרות לשטיחים שלכם, ולעתים אף להתעלות עליהם. בשלב הראשון יוצקים את צורת התקרה נמתחת שתשנה את תוואי התקרה שלכם מקו ישר למעוגל, מרובע, או בכל צורה אחרת שתיקבע על ידכם. ניתן גם לעטר חלק מהתקרה בצורה מסוימת ואת חלקה האחר בצורה אחרת. בשלש השני מתאימים לכם רכיבי צבע שונים, החל מצבע חי ועד בדים למתיחת תקרה, ולעתים גם נורות לד המתאימות להשבחת עיצוב התקרה המתוחה.

בחירת התקרה המתוחה באופן ראשוני

החלק החשוב ביותר של בחירת תקרות נמתחות הוא בחירת הצורה של התקרה החדשה שעתידה להיות בביתכם. הבחירה צריכה להיעשות בהתאם לאמות מידה מקצועיות מבחינה עיצובית, ולכן עיון בקטלוג והתייעצות עם מעצבים מטעם חברת תקרות נמתחות – זה בדיוק מה שנדרש לכם לעשות. בחברת “ארטזון”, לדוגמה, תוכלו למצוא מענה עשיר בדמות דגמים של תקרות נמתחות בצורות שונות.

בחירת הצבע לתקרה המתוחה

בחירת צבע עבור תקרה מתוחה היא אחת מהמשימות החשובות שתידרשו לעשות. בחירת צבע לתקרה מתוחה מצריכה 2 שלבים של סינון: בשלב הראשון תצטרכו לקבוע מה לשים על התקרה: צבע בלבד, צבע ובדים, או בכלל נורות לד. ניתן כמובן לשלב בין כולם. בשלב השני, תצטרכו לבחור בצבעים הנכונים עבורכם. ניתן לבחור מהקטלוג דגמי צבע לתקרה מתוחה שהם דגמים מוכנים. הדרך הטובה ביותר לבחור היא להתייעץ עם מעצבי פנים לאורך כל התהליך, עד למציאת תקרות נמתחות בהתאמה אישית המתאימות לבית שלכם.

מחיריהן של תקרות נמתחות

ביחס לשירותי שיפוץ אחרים המבוססים על בטון, מדובר על מחיר אטרקטיבי מאד, משום שהתקרה נמתחת אינו רק חומר גלם זול יותר, הוא גם פשוט יותר לתפעול, לא מצריך ערבול, ומגיע מוכן, עם לוחות להטמעה ישירה בתקרה. בבטון שום דבר לא מוכן, אלא צריך לרדד ולפסל אותו כנדרש באתר הלקוח. לכן, המחיר של השירות כולו יהיה זול משמעותית ביחס לתוצר שאתם עתידים לקבל.

למידע נוסף על תקרות נמתחות בהתאמה אישית ניתן לפנות לחברת ארטזון, יצרנית תקרות נמתחות!

נגישות
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו:
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
התקשרו עכשיו: